Seznam produktů výrobce Inglesina

Značka Inglesina

Tolik generací v tolika zemích světa se již vozilo v kočárcích značky Inglesina, tolik dětí učinilo své maminky šťastnými svým úsměvem. Narozením každého nového dítěte přichází na svět také nová maminka a od této chvíle se posláním Inglesiny stává starost o ni a její děťátko vytvářením světa plného lásky, světa, ve kterém je vše vyrobeno srdcem. Snoubí se v něm pohodlí a účelnost, stejně tak jako kvalita a styl s těmi nejpřísnějšími bezpečnostními předpisy - to všechno dělá z Inglesiny celosvětově proslulou značku pro nejmenší.

Značka Inglesina


Tolik generací v tolika zemích světa se již vozilo v kočárcích značky Inglesina, tolik dětí učinilo své maminky šťastnými svým úsměvem. Narozením každého nového dítěte přichází na svět také nová maminka a od této chvíle se posláním Inglesiny stává starost o ni a její děťátko vytvářením světa plného lásky, světa, ve kterém je vše vyrobeno srdcem. Snoubí se v něm pohodlí a účelnost, stejně tak jako kvalita a styl s těmi nejpřísnějšími bezpečnostními předpisy - to všechno dělá z Inglesiny celosvětově proslulou značku pro nejmenší.



Historie Inglesiny


Historie italské značky Inglesina se začala překvapivě: na počátku byla vášen jejího zakladatele, Liviana Tomasi, pro mechaniku a čtyři kola. Mladý Tomasi byl původně zaujat světem autokár a věnoval se jejich stavbě a vylepšování. Byl to pak již jen krůček od motorů ke kočárkům - zvláště s podporou a inspirací jeho ženy, Bruny. 


Tak se v prosinci roku 1963, spolu se svými bratry Augustem a Sergiem, Liviano Tomasi rozhodl pro odvážný a, jak se později mělo ukázat, prozíravý čin: založil značku L'Inglesina Baby a vytvořil první kočárek v anglickém stylu London, který je dodnes inspirací pro nezaměnitelný styl Inglesiny.


Značka zažila trvalý strmý růst popularity díky své viditelnosti na italském trhu. První dekádu byla Inglesina koncentrována na tvorbu kočárků v klasickém anglickém stylu (dodnes je nezaměnitelnou ikonou Inglesiny kočárek Classica, "královna kočárků"), ale hned na počátku 70. let uvedla nový revoluční sportovní kočárek Apollo (pojmenovaný jako pocta nové vesmírné éře). V 80. létech a celé další dékádě se Inglesina začala prodávat po celém světě rozšiřujíc svoji produktovou linii o dětské sedačky, autosedačky, židličky a další výrobky pro děti.


V květnu 1992 byla Inglesina poprvé prezentována na tehdejším Mezinárodním veletrhu spotřebního zboží v Brně. Pět exponátů natolik zaujalo československé zákaznice, že se Inglesina rozhodla jmenovat svého oficiálního importéra a distributora pro tehdejší Československo. Od toho okamžiku i naše maminky mohly užívat kočárky a později další výrobky navržené a vyrobené srcem.


Dnes je Inglesina jednou z vedoucích společností na mezinárodní scéně, která se specialzuje na špičkové výrobky pro nejmenší. Reprezentuje jedinečný "Made in Italy" styl, kterému s důrazem na eleganci a kvalitu slouží již téměř 50 let po celém světě. 


Jméno Inglesina


Za anglo-saskou inspirací slova se skrývá italská realita. Proč jsme vybrali jméno Inglesina?


Odpovědí je první kočárek, který jsme vyrobili v 60. letech minulého století. Model London byl inspirován tradicí elegantních kočárků britského královského dvora. Odtud "Inglesina" - v italštině znamená - Angličanka.


Této volby se Inglesina drží dodnes. Ve skutečnosti je model London stále v prodeji - krásná Inglesina Classica je jeho nástupkyní.


Hodnoty Inglesiny


Lidé, kteří pracují v naší společnosti, jsou stejně jako naši zákazníci rodiče, i oni prožili ty úžasné emoce když se jim narodily děti. Jsme si vědomi toho, že narození dítěte přináší velkou radost a zároveň, velkou zodpovědnost.


To je důvod, proč více než čtyřicet let tvrdě pracujeme, aby maminky a tatínkové mohli být v klidu, když jejich dítě cestuje v Inglesině, a mohli se věnovat svým dětem s nadšením a vášní. Naše cíle jsou pohodlí, bezpečnost a funkčnost. Naše nástroje jsou výzkum, inovace a styl. To je svět Inglesiny: svět "postavený srcem", které jako vždy nabízíme ve prospěch vašich dětí.


Výrobky Inglesiny zaujmou na první pohled svým jedinečným designem. Čím se naši designeři inspirují?


Obecně by se chtělo říci, že životem v celé jeho nezbadatelné šíři a rozmanitosti. Ale Inglesina postupuje při vývoji svých výrobků zcela racionálně a inspiraci čerpá z těch nejpřirozenějších zdrojů v závislosti na druhu výrobku.



Děti


Většina našich pracovníků stejně jako my a naši zákazníci jsou rodiči. Naše děti nám jsou obrovskou inspirací, která se nikdy nevyčerpá. Svými neuvěřitelnými kousky nás vždy dokáži překvapit a pobavit. Nesnažíme se předělat, sami jsme byli stejní, ale hledáme řešení, která jim umožní bezpečně prožít první chvíle, měsíce a roky jejich života a jejich rodičům si tyto nezapomenutelné a hlavně neopakovatené okamžiky užít beze strachu.



Móda


Ve skupině kočárků je základem každé kolekce její barevnost. Zde se Inglesina inspiruje trendy v odívání, neboť jak již bylo mnohokráte řečeno, kočárek se může stát, pokud je krásný, velmi zajimavým módním doplňkem. Není to samozřejmě jenom o barvách, ale také o vzorech, nových textilních materiálech, ale i technologiích. Výsledkem pak je ta část kolekce, ke které se maminka může obléci podle poslední módy, která je prostě trendy. Jiná část kolekce bývá navržena jako elegantní a ta je inspirována nadčasovými prvky klasické anglické módy. Třetí část kolekce bývá odrazem měnících se životních stylů, v současné době je velmi aktuální inspirace zdravými životními styly, sportem, pobytem v přírodě, a to se odráží v použití prvků outdoorového oblečení (přezky, pásky, dvojité štepování) na řešení některých modelů kočárků. Před několika léty byly stejně aktuální technické a technologické akcenty projevující se použitím technických tkanin s lesky nebo přímo s efekty navozujícími pocity kosmických technologií s hrubší strukturou tkaniny.



Sport


Sport tvoří velmi důležitou část života mladých aktívních lidí. A mezi ně rodiče rozhodně patří. Ve sportu nalezneme neotřelé barevné kombinace a varianty většinou inspirované přírodou či hřišti, kde se mnoho sportů odehrává. Tyto kombinace jsou prověřeny časem a přinášejí nadčasovost a stabilitu, která udržuje kočárky aktuální i pro druhé nebo třetí dítě. Sportovní náčiní je mnohdy vystaveno extrémnímu namáhání, nepříznivému působení terénu, chvilkovému přetěžování a to vše při maximálním snižování hmotnosti. Proto se ve sportu také inspirují naši konstruktéři, kteří zde nacházejí inspiraci v nových materiálech, konstrukčních řešeních komponent zjednodušujících manipulaci s kočárky či autosedačkami.



Auta


Dalším inspiračním zdrojem je automobilový průmysl. Je to nejvíce vidět na použitých materiálech kovových konstrukcí kočárků, na povrchových úpravách kovových částí i na barvách či odlescích plastových dílů i na jejich tvarovém řešení či na tom, kolik plastových dílů konstruktér použije. V polovině devadesátých let byly velmi módní barevné kovové konstrukce (většinou inspirované u Ferrari) nahrazující do té doby uniformní tmavě modrou barvu. Na přelomu tisíciletí přichází Inglesina se stříbrnou metalízou, aby později rozšířila nabídku o grafitovou barvu evokující použití kompozitních uhlikových materiálů. Nejnovějším trendem je titanium, skvěle ladící s perleťovými lesky použitých textilií.



Architektura


Pro skupinu výrobků úrčenou do domácnosti je zdrojem inspirace architektura. Dětské židličky, přenosná lehátka nebo místo, kde může maminka přebalit své dítě, to všechno jsou předměty, které mohou svým výtvarným pojetím interiér rozzářit a nebo také srazit do průměrnosti. Pro tuto skupinu výrobků vyvinula Inglesina samostatné pojetí designu, jak barevností tak i tarovým řešením a také jejich prezentací pod značkou Mhome.

Zobrazit
Zobrazuji 1 - 3 z 3 položek

Kategorie

Slevy

Akceptovat

Soubory Cookie

Soubory cookie používáme k tomu, aby jsme vám poskytli co nejlepší zážitek ze sledování našich webových stránek. Používáním našich webových stránek vyjadřujete svůj souhlas s umístěním souborů cookie ve vašem zařízením. Více informací